FAQ

Lurer du på noe? Nedenfor er de vanligste spørsmålene og svarene

Hvordan kan min salong komme på Wellbee?
Det enkleste er å trykke på lenken "Få flere kunder fra Wellbee" på bunnen av wellbee.no. Der kan du fylle inn skjemaet, og komme i gang med vår timebok. Vi kommer til å ta kontakt med alle salonger som fyller ut skjemaet, og følge opp slik at salongene har fått opplæringen de trenger før lansering. Eventuelt kan du kontakte oss på 90 94 85 43 eller sende en epost på kontakt@wellbee.no. Vi forklarer dere hvordan Wellbee fungerer. Vi dukker gjerne opp for å gi dere en demo. Få din salong til å skinne på nettet i dag!
Hva koster systemet for salonger og hva inneholder det?
Måneds avgift på 190kr/mnd eks. mva. uavhengig av hvor mange ansatte dere er. Gratis SMS påminnelser (mulighet for å sette eget navn på avsender), epost-bekreftelser, epost-kvitteringer mm. Kundekartotek, journal, ordre historikk. Produktlager, varelager osv. Rapporter og statistikk: Få rapport fil direkte ut, som du kan direktesende til regnskapsfører. "Anbefalte ekstratjenester" er et verktøy som lar deg få mersalg allerede under online bookingen. Få dette inn som en widget på egen nettside, altså beholder man kunden på egen nettside/Facebook/Instagram uten å bli sendt vekk fra sin egen side. Gavekortløsning Moderne timebok, enkel timeføring samt. enkelt å sette seg inn i systemet. Support Promotering fra Wellbee sin hjemmeside samt. Facebook og andre sosiale medier.
Hvordan fungerer booking-systemet for salonger?
Wellbee gir salonger tilgang til sitt eget online booking-system slik at de kan styre sin kalender og tilgjengelighet på nettet. Vi lærer så opp salongene til å bruke booking systemet. Som et resultat, vises ledige timer til deg som kunde. Hvis du likevel støter på unøyaktig tilgjengelighet oppført på nettsiden, ikke nøl med å gi oss beskjed og vi vil ta kontakt med salongen for å rette opp så snart som mulig. For deg som salong, kan du slappe helt av. Vi tar hele prosessen om du sitter med et bookingsystem fra før av.
Hva om jeg trenger å endre avtalen min?
Vi håper du ikke trenger å kansellere din bestilling, men vi er her for å hjelpe hvis du behøver å gjøre det. Når du ber om en endring eller kansellering må du kontakte oss via e-post eller telefon. Når vi har mottatt og behandlet din forespørsel vil vi enten planlegge din avtale, overføre din bestilling eller utstede deg en refusjon slik at du kan bruke det til å kjøpe et alternativt tilbud når det passer deg.
Hva er Wellbees tilbakebetaling og avbestillingsregler?
Wellbee tilbyr en 24 timers garanti fra kjøpstidspunktet om du vil ombestemme deg. Etter 24 timer tilbyr vi en kreditnota til den fulle verdien av kjøpet (6 måneders løpetid). Kreditnota kan kun brukes på nettet og må innløses i sin helhet som ingen endring kan gis. Hvis du ombestemmer deg innen 24 timer fra kjøpetidspunktet vil vi gi deg 100% tilbakebetaling, i henhold til våre avbestillingsregler. Alle våre partnere har avbestillingsregler som innebærer at ingen bestillinger kan endres eller avbestilles innen 24 timer frem til datoen for din avtale. Forespørsler om en endring eller avbestilling innen disse 24 timene må gjøres direkte til Partner.
Hvor er eposten min med bestillingsbekreftelse?
Vi sender ut epost-bekreftelsen så snart du har fullført bestillingen! Hvis du ikke ser ut til å ha fått din epost, kan du sjekke søppelpost-mappen din først. Hvis du finner det der, kan du merke det som "Ikke søppelpost" og legge til adressen i din liste over aksepterte eposter - som skal stoppe det fra å skje neste gang.